Ahad, 13 Disember 2009

Aku d`TAGGGED lagi..

the result are :

1) Adakah anda terasa hot?

  • Entahlah.. Aku pon tau.. Aku HOT tempered ke? Aku ni HOT ke? Hahaha.. Spe yg tau, tau jelah ek..
2) Upload gambar kegemaran anda
:)

3) kenapa anda suka gambar ini?
  • sbb sy sukala :P
  • coz it's nothing.. Hahaha..
4) bila kali terakhir makan pizza?
  • Ntah.. Time form 3 rsenye..Coz aku kurang ske mkn pizza.. Hehehe..
5) lagu terakhir yang anda dengar ?
  • Little Turtle by Nicholas Teo (OST Wei Xiao Pasta)
6) Apa yang anda tengah buat selain selesaikan tag ini?
  • fb, men Cafe World pas mkn KFC Family Bucket n mkn kentang yg banyak..
7) Selain nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama ape?
  • abang ..like my family pnggil aku^_~
  • akmal, amal, akmadi, hadi ..mcm certain certain kwn pnggil aku..
  • 'Superman', Myster.. Certain senior panggil aku sampai skang..
8) tag lagi 6....
  • my gurlfren ♥ iqa ^^
  • akmal
  • hadi
  • amal
  • akmadi
  • .......
9) siapa no. 1 bagi awk?
  • my gurlfren..she's my everything..thanx kmu 4 entertain me..
10) orang no. 3 ad hubungan dengan siapa?
  • Syafiqah Mohd Saleh.. She's his gurlfren..
11) kata sesuatu berkenaan orang no. 5
  • He is me..
12) bagaimana pulak dengan orang no. 4
  • He is salah sorg drpada my soulmates..die dak jhr..die suka mkn2..lalala~
13) siapakah orang no. 2
  • die saya la..Mmg darah daging tau :)
14) bagi pesanan kepada orang no. 6
  • ... Nothing...

sekian,terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan