Jumaat, 13 November 2009

Kisah Cinta Aku..Part 2


Tup tap tup tap.. Tahun 2006 menjelma.. Time tu aku form 4.. So, aku blajalah benda bru.. Aku masuk sains agama.. Dia msuk sains tulen.. Pd mlenya aku msuk sains tulen tp aku mntak sains agama.. Then, aku blajalah cam bese.. Dalam bulan 3 camtu, aku ble terckp lak ngan kawan aku yang aku ska si dia.. Dah tu kawan aku tu kwn baik ngan si dia tu.. Haha.. PAstu kawan aku tu bgtaulah.. Nak wat camne.. Mulut da terlps cakap.. Huhu.. Actually dia da lama responds cuma aku je yg x prsn.. So, dalam bulan 4 camtu, aku trylah bg surat kat dia.. Hehehe.. Time nilah aku dpt 1st letter drpd si dia.. Hehe.. Ya Allah, punyelah gembira kau time tu.. Dah tu aku dpt surat tu time kat surau lak tu.. Hehe.. Balas dan balas dan saling membalas surat sampai dah berkepuk and berkotak gak surat yg dia dan aku tulis.. Haha.. Sampai skang aku simpan surat2 tue.. Yang kat atas tu adlh salah satu lukisan yg aku lukis kat dia.. Tapi time tu lukisan aku xderlah lawa mne pon.. Tp skang lg lawa kot.. Kahkah.. Oklah tue.. Sambung nnt..

1 ulasan: