Ahad, 17 Mei 2009

Rentetan 17 Mei

Ari ni aku berasa sgt penat krn setelah menghantar adik - adikku ke sekolah (SMKA Segamat) --Nabilah n Sarah-- Selepas tu aku tggl parents, adik aku yg kecik (Hadi) n aku je.. Setelah menghantar, kami pergi melawat sedara aku.. Mula2 makk ngah aku tp mak ngah aku pergi KL.. Tggl pak ngah akulah sorg kat umah.. Dia mmg ska tggl sorg2.. Then bork2 dlm 10 minit pastu singgah kat umah sedara aku yg bleh dikatakan pangkat kalo dorg pggl ayah aku pak cik sdara.. Ibu nk tgk ank dia yg baru lahir iaitu selama (ntah xingt plak) Hehehe.. Tp kira2 dlm pantang lagilah.. X sangka plak diorg jual roti coz byk roti yg dorg buat.. Sdp2 plak tu.. Ni yg bleh wat bisnes ni.. "mmg dah wat pon" Pastu kami pergi plak kat umah pak uteh aku.. Tgk2 yg sambut ktorang mak uteh.. Pak uteh tgh tdo.. Haha.. Xpe2.. Kami pon bork2lah smbil minum2.. Adik tgk bola smpai xingt dunia.. Smpai waktu maghrib pon aku solat then kami pulang.. Pastu kami singgahlah kat kedai RM 1.70.. Ibu nak bli brg tuk hari guru.. Ayh dah beli dah.. Dah siap bungkus dah pon.. Hehe.. Itupun ibu yg bungkuskn.. So, tu jelah tuk ari ni.. Hehe.. Opps, xlupe tuk mengucapkan SELAMAT HARI GURU tuk sume guru di M'sia.. Tuk yg teristimewa SELAMAT HARI GURU gak!! Hehe.. "yelah dia tgh blaja kat maktab, kira cikgu lah tu.."

3 ulasan:

  1. tenkiu2...
    even x jdi ckgu lg tp ok gak an.nak adiah,nak adiah...hihi
    ^_____________________^

    BalasPadam
  2. Haha.. Cmne nk kasi adiah...

    BalasPadam
  3. alsn2...
    kn teknologi da cnggih skrang..
    ish2...
    hahaha..

    BalasPadam